vrijdag 27 oktober 2017

Workshop Oorbellen

24 Oktober met een vriendin een leuke workshop gedaan bij Zahia in Antwerpen, oorbellen maken met half edelstenen. En heb daar leuke technieken geleerd, echt een hele toffe avond gehad samen met Sonja. En natuurlijk eenmaal thuisgekomen heb ik oorbellen zitten maken, heb er al heel wat gemaakt voor met kerst te geven, die kan ik niet op deze site zetten, want ze kijken mee hehehehe.
Mijn oorbellen verkoop ik behalve die ik in de Zahia gemaakt heb, die behoud ikzelf, ik zal regelmatig hier mijn oorbellen zetten. En heb je interesse, laat iets weten :)

Deze heb ik gemaakt in de Zahia.
Persoonlijk vind ik dat oorbellen niet altijd hetzelfde moet zijn,
vandaar een uil aan de ene kant en de andere kant een eikel, het straalt herfst uit.

Dit zijn de eerste die ik gemaakt heb, en vind ze superleuk.
Helemaal mijn kleur, en ja de libelle is mijn lievelings insect. 

Deze heb ik thuis gemaakt, dreamcatcher en engelen vleugels
Ook hier weer een oorbel hoeft niet steeds hetzelfde te zijn...

Bohemien oorbellen, leuke kleur deze

Deze heb ik daarnet nog gemaakt, engelen oorbellen.
Zijn erg leuk als cadeautje te geven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten